EN PLATS FÖR ALLT SOM RÖR DINA SÄKERHETSANLÄGGNINGAR
Kundportalen är ett lättanvänt verktyg som förenklar kommunikationen med oss om ärenden som rör dina elektroniska och mekaniska säkerhetssystem.
KUNDPORTALEN SAMLAR DINA TJÄNSTER
Som avtalskund får du automatisk tillgång till Byggbeslags kundportal. Det spelar ingen roll om du tecknat ett service-, underhåll- eller hostingavtal. Via kundportalen får du tillgång till såväl uppkopplade system som ärendehantering tillsammans med alla dina övriga tjänster
ÄRENDEHANTERING MED KONTROLL OCH ÖVERBLICK
Portalen ger dig full kontroll och överblick över dina pågående serviceärenden. Du kan på ett smidigt sätt se ärendestatus och dina arbetskollegor kan snabbt sätta
sig in i aktuella ärenden genom att fler användare kan få tillgång till portalen.
Historiken i portalen är användbar när du vill hämta data om redan utförda uppdrag.
MOBILANPASSAD OCH LÄTTHANTERLIG
Då portalen är mobilanpassad så kan t ex. fastighetsförvaltare lägga ärenden direkt på plats. Det går enkelt att bifoga en bild tillsammans med ärendet via telefonen.
I kundportalen kan du göra beställning av:
- Servicetekniker
- Felanmälan
- Nycklar
- Låscylindrar
- Passerbrickor (nya, spärra eller ändra)
- Utdrag ur logg